středa 25. října 2017

Monster High Electrified: Silvi Timberwolf (CZ)

V novém filmu Electrified se objevila i nová postava - Silvi Timberwolf.


Silvi patří už k porebootovým vydáním, takže v krabici krom ní v podstatě nic není - žádný hřebínek, stojánek, deníček... dokonce ani kabelka. Ani kytara (kterou by si zasloužila, protože ve filmu se tahle "elektrifikovaná" verze Silvi objeví doslova na pár vteřin a to když hraje na kytaru - která je jednou z jejích největších vášní). A když k tomu připočtu, že nejnižší cena, za níž se tahle malá krabice dala normálně pořídit v obchodě, je 699 Kč, tak e to dost málo muziky za hodně peněz. A to jsem ještě nezmínila všechny nedostatky.

Takže Silvi je šedý vlk.


Má modré oči s růžovými čárkami, modré výrazné stíny s růžovou linkou, růžové rty s tesáky a i spodní řasy má růžové (horné má černé a ta moje je má rozmazané). Na rozdíl od jiných vlkodlaků, kteří vyšli jako panenky, má Silvi namalovaný čumáček (ta moje ho má hodně špatný) a má kupodivu nikoli hnědé, ale tmavě šedé obočí.




Vlasy má z větší části světle modré a vlnité . Jsou nylonové, čili dobře drží tvar, ale také to znamená, že dobře drží i ten tvar, který nechcete, aby držely - třeba jako rozdělení vlasů podle toho, jak byla přišitá v krabici.



Pěšinku má na straně a jeden pramen má stažený pod pravé ucho, kde ho má přišitý k hlavě.


Ten pramen je dost špatně zastřižený, stejně jako i zbytek vlasů.


Ostatní vlasy má stažené do ohonu - a v modré má ještě zelený a fuchsiový pramínek.

Kolem ohonu má černou ocásanou a trnitou ozdobu do vlasů - krom náušnic vlastně jediný doplněk, který k ní je (nepočítám-li ten podivný límec). Ozdoba je přes vlasy chycena průhlednou gumičkou.


Náušnice má neonově růžové a z poloprůhledné hmoty. Jsou na nich půlměsíce a jsou symetrické na obě strany stejně. Na rozdíl od ostatních vlkodlaků má Silvi "chupatá" ouška. (dírky do uší má jako obvykle špatně vyražené, takže z druhé strany jí trčí kusy gumy, které je třeba odstřihnout.


Na sobě má Silvi šaty (sice to vypadá jako šaty a přes ně vestička/kabátek, ale je to opět jen jeden kus) a přes ně velký plastový límec ze stejné a stejně barevné hmoty jako náušnice.


Má ho přidělaný gumičkou, aby jí nespadl. Sice je v zadu zapínací, ale ta moje ho neměla zapnutý ani v krabici a ani mně se nepodařilo jí ho zapnout. Nicméně se mi ta věc stejně nelíbí, takže jí ho rozhodně nebudu nechávat. Nevylučuji, že někomu jinému by mohl slušet, ale zatím jsem na nic nepřišla. Takhle vypadá samotný





A takhle vypadá Silvi bez něj




Jak už jsem psala, šaty jsou z jednoho kusu.



Spodní část je z nějakého umělého saténu a na černém podkladu je potisk růžových, žlutých a modrých neonových vlků - a z nějakého důvodu je tam i jeden žlutý medvěd (na fotce úplně nalevo)


Sukně je dole asymetricky střižená, ale je to zarovnáno kanýrem z poloprůhledného neonově žlutého plastu.


Přes šaty má Silvi jasně modou ocásanou vestičku z lesklého materiálu





V zadu je hezky vidět, jak je to sešito k sobě


Na nohou má Silvi sandálky na podpatrku, které barvou ladí ke kanýru na sukni a jsou ze stejné poloprůhledné hmoty jako límec a náušnice.


Podpatky mají ve tvaru půlměsíce




Jako i Clawdeen po rebootu má i Silvi chlupaté nohy u kotníků




A ruce u zápěstí







Pokud to shrnu: Obsah krabice příliš neodpovídá ceně, kterou za to v hračkárně chtějí. A kvalita už rozhodně ne. Kdyby nebyla ve slevě, rozhodně bych si ji nekoupila - a to i přesto, že se mi moc líbí a velice jsem po ní toužila již od chvíle, co ukázali její promo. Ale s panenkou v krabici není nic, co by ospravedlnilo tu cenu - žádné doplňky, prostě nic. Ano, alespoň je kloubová, ale za to už je příplatek? Nemělo to být tak, že udělali ty nekloubové, aby mohly být za nižší cenu? A ne, aby ty nekloubové fujky byly za cenu těch kloubových a kloubové za dráž! Navíc to, jak špatně namalovaný obličej má (v obchodě byla bohužel jediná, takže nebylo z čeho vybírat, ale viděla jsem jich za plnou cenu víc a nebyly o moc lepší - co si vybavuji, tak z asi 8 bych jednu považovala za "použitelnou", ale rozhodně ne "perfektní", ale uznávám, že jsem v tomhle ohledu puntičkář).
Navíc mám pocit, že její "elektrizovaná" verze je trochu přeplácaná - a já bych mnohem raději viděla její basic verzi s tmavě a světle modrými vlasy  (obrázek zcela drze ukraden z filmu)




Navíc mám pocit, že jí sluší tmavší barvy (její šaty v originále jsou černé s modrými a fuchsiovými vlky, fuchsiovou vestičkou a černými botami). Takže tady máte dvě fotky převlečené Silvi pro představu:

V oblečku od Coffin Bean Draculaury


A v šatech z doplňkového balíčku od Inner Monsterek



Žádné komentáře:

Okomentovat