úterý 22. srpna 2017

Monster High: Monstrous Rivals Moanica & Draculaura (CZ)

Loni na podzim se u nás v hračkářství objevilo nové zboží a mezi nimi i tohle dvojbalení Moaniky a Draculaury. Tak se mnou šly domů. Ale... asi jsem se vážně měla držet toho, že si od Mattelu žádnou monsterku minimálně půl roku nekoupím, aby viděli, že se mi to, co udělali s Monster High nelíbí...



Takže k podstatě věci. Tady je celé balení v krabici.







Musím přiznat, že jsem viděla v obchodě 10 balení (5 v jedné hračkárně a 5 v druhé) a že z těch 10 mi přišla Moanica dobrá jenom jedna. Tu šmouha na nose, tu na bradě, tu rozmazané oko (což má nakonec moje taky, jak jsem si až pozdě všimla, takže vlastně poměr "dobrých" a "špatných" je 0:10 - Mattel fakt jede!), tu oči šejdrem, nebo každé jinak velké, tu rozmazaná pusa... kdybych musela vybírat tak, aby byla dobrá Draculaura i Moanica, tak si prostě nevyberu. Bravo!



Od té doby jsem si i přes všechny ty chyby pořídila druhou sadu (protože ve výsledku mě stála méně než 40% té původní ceny, heh), takže mám fotky i Draculaury, kteoru sjem původně nevybalovala a nakonec jsem celou sadu vrátila do obchodu, protože měla tolik vad (a docela velkých, že by mi nestála ani za půlku toho, co jsem ji tenkrát koupila). Tady je detail obličeje - vidíte tu špatně namalované oko a špatně navlasené růžové pramínky...



A tady je fotka novější Drákule, která u mě sice zůstala, ale tenhle ksicht šel prostě dolů.



Má modré náušnice (stejné jako měla Draculaura se skříňkou, jen v jiné barvě)





Ve stejné barvě má i náramek


i pásek




Má růžovou jednoduchou psaníčkovou kabelku, jejíž ucho tvoří malinký roztomilý netopýrek


Netopýrek je ze předu ze předu a ze zadu ze zadu. Ovšem kabelka má na zadní straně flek a z boku bublinu.



Na sobě má efektní šaty v modro-růžovo-černou kombinaci s krásným vzorem netopýrů.


Detail na vzor



A úchvatné černé kozačky (které ale nemohou stát samy a říkám si, že asi bude problém i panenku v nich postavit)



A teď k Moanice.



Moanica D'Kay je nová postava, je to zombie a je to "ta zlá".


Tomu, že je to "ta zlá" odpovídá i její úšklebek:
 






Protože je to zombie, tak její doplňky jsou všechny ve stylu mozků a kostí. Jako třeba kabelka



je z měkčího plastu, mezi mozkovými hemisférami je rozdělená, takže se do ní něco dá i dát. Ale... když ji rozevřete, tak to vypadá dost... nevhodně...

 
Ve stejné barvě jako kabelka má i mozkové boty


A pásek


který má zezadu dvě dírky na zapnuní


stejně jako "dvojitý" náhrdelník s motivem žeber




Na rozdíl od jiných má tenhle v zadu i "zapínání"


 K náhrdelníku ladí i žebrový náramek (I když maminka na něj koukala a říkala "ona má na ruce mašličku?" :D)


A roztomilé červí náušnice (stejné jako byly v deluxe fashion packu pro Ghoulii)



 

Jinak co se oblečení týče...

 
Má Moanica černo-zelenou vestu





... žluté tričko s motivem žeber a srdce...


A černé kalhoty s bílými a šedými cákanci

 
Vlasy má ve dvou odstínech fialové s neonově zeleným melírem. Dvě různé délky.


I přesto, že je vyrobená v Indonésii a má tvrdší hlavu, tak dobrá zpráva je, že jsem na pohmat neobjevila žádné lepidlo.
Na zádech má klasický nápis. A má i nové kalhotky - s motivem lebky Skulette.
 

Takže abych to shrnula... Draculaura - panenka má za mě jasné "ne", oblečení a doplňky "ano". Moanica... za design rozhodně jednička, ale provedení je katastrofa.

Takže:
Na prsou má nějaké vrypy (na fotce to není až tak patrné, ale v reálu ano)


Na stehně má... nějaký kaz (nevím, jak to popsat)


Na koleni má světlou část. A nejsem si jistá, jeslti tam byla, dokud jsem jí neohnula koleno.


 Malbu vnějších konců obou očí má rozmazanou, stejně jako konce rtů


A na rameni má tohle. Což, jak jsem zjistila, vzniklo ve chvíli, kdy jsem jí ruku v rameni zvedla.


Myslela jsem si, že to byl jen jeden vadný kus, ale měla sjem v ruce nakonec tři Moanicy a měly to všechny (po tom, co sjem jim ruku zvedla do horní polohy). Tady je fotka té mé nejnovější Moanicy - o poznání lepší, ale rozhodně ne něco, co by měla mít!
 

Kabelka je spojená ze dvou kusů. Tedy... měla by být spojená. Ale... jak myslíte, že tohle dlouho vydrží?


Vážně jim tohle přijde jako něco, co prošlo kotrolou kvality a mělo by se to dostat do ruky dětem?


A ještě jsem se nezmínila o novém typu těla. Je takové mohutnější, méně prohnuté. A má nový systém kloubů... takže mnohem hůř pózuje. A také má v koleni stejný typ jako "tělo starší sestry", který se tak rád láme. Máme se na co těšit, že?

Takže tady je nové tělo v porovnání se starým




 A ještě ze strany


Tak a teď k pózování. I když celé tělo jde ohýbat mnohem víc ztuha, takže to určitě bude děti svádět k použití síly a už to vidím - všechny ty rozlámané chudinky.

V sedě fajn.


Ale co se kyčlí týče - víc nohy neroztahne. Pokud je neulomíte. A špatně u toho stojí. Téměř se nedá vybalancovat, ani když se o něco zlehka opírá.





Tady podobná póza se starým tělem


A na závěr ještě porovnání nové a staré Drákule (se smazaným obličejem, aby byl rozdíl patrnější).

Nová Drákulka má úplně jiný tvar a dokonce i barvu.


Má mnohem hlubší a ohraničenější důlky pro oči.


Stará Drákule byla roztomilejší a tak trochu špulila pusu. 


A ještě jednou celé tělo.




Žádné komentáře:

Okomentovat